Webáruház termék variációkkal, ahol 1500 termékre több mint 40.000 variáció jutott. Ismét egy érdekes kihívás elé állított a Cérnavarázs webáruházának felújítási feladata. Elsősorban nem a grafikai megjelenés vagy a logó tervezés volt az amin egy kicsit meglepődtünk, hanem a termék variációk száma. Sok webáruházat láttunk már de olyat még nem, ahol mindössze1500 terméknek több mint 40.000 termék variációja volt.
A régi webáruház egy kis cég egyedi webáruháza volt amivel az általában szokásos gondok merültek fel. A webáruház nem volt frissítve, nem követte a trendeket, nem látta el jól a funkcióját, ráadásul a fejlesztő sem volt igazán elérhető és hajlandó a kért újításokat és fejlesztéseket elvégezni.
Az első információk alapján többen javasolták, hogy a Magento webáruház rendszerét használjuk. Mi azonban jól ismerjük a WooCommerce-t és tudjuk, hogy könnyedén elbánik ezzel a tétellel ha megfelelően van elkészítve, beállítva és üzemeltetve. A teljes körű üzemeltetés szolgáltatásunk természetesen itt is hibátlanul teszi a dolgát a termékek és a variációk számától függetlenül.
Webáruház és WebDizájn szolgáltatások amiket elvégeztünk
- Logó felújítás, re-dizájn
- WebDizájn (weboldal, webáruház) tervezés
- WordPress weboldal készítés
- Webáruház készítés (WooCommerce)
- Adat migrálás meglévő webáruházból az új webáruházba
- Adatkapcsolat nagykereskedőkkel (napi import)
- Online számlázó kapcsolódás saját számlázó programhoz
- Űrlapos hímzés megrendelés és fájlfeltöltés
- SEO tanácsadás és SEO, kereső optimalizálás
- Sebesség optimalizálás
- Webes tanácsadás
- WordPress tárhely
- WordPress teljes körű üzemeltetés
Minimal webáruház dizájn és logó re-design
A munka oroszlán része nem a logo redesign és a grafikai tervezés tette ki. Ennek ellenére mindkettőt becsülettel elvégeztük.
A logó újratervezésénél a vállalkozás fő szolgáltatását vettük alapul a gépi hímzést. A weboldal megjelenésénél pedig a megrendelők kérése alapján egy maximálisan minimálnak nevezhető megjelenést késztetünk, mindössze 2 szín a fehér és piros használatával. A minimalizmusra jellemző, hogy a teljes weboldal összesen 8 színlel dolgozik amiben már minden színárnyalat is benne van.
Webáruház termék variációkkal - 1.500 termék több mint 40.000 variációval
Az első kérdésünk nekünk is az volt, mégis hogy jön ez ki? A válasz pedig sokkal egyszerűbb mint gondolnánk. Ruházati temrékekről van szó, ahol egy ruhadarab sok -színben létezik és minden színnek még számos mérete is van. A ruha darabok tehát a méretekkel és a színekkel megsokszorozódnak.
Termék variációkkal kapcsolatos extra feladatok
A legtöbb megoldandó feladatot a sok termék variáció okozta. Ezek fontossági sorrend nélkül:
- A meglévő webáruházból a termékek migrálása az új webáruházba
- A termék variációk méret szerinti képeinek a kezelése és megjelenítése.
- A termék variációk árának készletének a kezelése, kosár funkció, mindez úgy, hogy a termék oldal ne lassuljon le akár 80-120 variációtól sem.
Valójában mi is meglepődtünk mennyire nem is volt nehéz. Természetesen azért ehhez már szükség volt némi egyedi fejlesztésre is. Az egyetlen szűk keresztmetszet a nagy számokból adódóan a teljes frissítési idő. Ezen is tudtunk volna gyorsítani teljesen egyedi importálási módszerrel de sajnos erre nem volt kereet a megrendelő részéről mert úgy gondolta, hogy bőven elég ha napi 1x frissíti a teljes árlistát.
Természetesen ahogy a leírásból is látszik, további feladat volt a webáruház napi szintű árfrissítése és szükség szerinti folyamatos adatfrissítése nagykerekből, hiszen ennyi tétel nem tud kézzel bekerülni a webáruházba. Erről már csak azért nem írtunk, mert ez napi rutin feladat nálunk.
Tipp! Egy webáruház üzemeltetése nem hétköznapi feladat. Fontos a szakértelem, a speciális hardver és szoftverháttér ami biztosítja, hogy még egy ekkora webáruház is gyorsan és jól működjön akár alacsony költségek mellett is. Mi ezt tudjuk biztosítani a professzionális üzemeltetést elérhető áron!
Webáruház termék variációkkal (több mint 40.000) - Cérnavarázs Webáruház termék variációkkal (több mint 40.000) - Cérnavarázs