Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer, online hiba bejelentés ERP-be integrálva a Márka – Szerviz .hu oldalra
Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszert és weboldalt terveztünk a Mákra – Szerviz .hu oldalra. Az online hiba bejelentés azon túl, hogy többféle hiba típust kezel, ERP integrációval is rendelkezik, így a hiba bejelentések azonnal elérhetőekké vállnak az operátorok és a szervizesek részére is.
WebDizájn és Weboldal készítés szolgáltatások amiket elvégeztünk
- Logó tervezés
- WebDizájn (weboldal) tervezés
- WordPress weboldal készítés
- Webes tanácsadás
- Fejlett hiba bejelentő űrlap készítés, online munka megrendelés
- SEO, kereső optimalizálás
- Sebesség optimalizálás
Hibabejelentő ügyfélszolgálati rendszer
Ennél az oldalnál az online hiba bejelentés és az ERP, CRM integráció volt a legfontosabb és a fő cél. Emiatt összesen 3 oldal található ezen a hibabejelentő ügyfélszolgálati weboldalon:
- Kezdő oldal és általános információk
- Súgó – Gyakori információk
- Online hibabejelentés
A hibabejelentés mellett készítettük el a teljes weboldalt is. A hibabejelentést egy speciálisan átalakított WordPress motorba építettük bele, így az oldal gyorsan és egyszerűen készülhetett el és a karbantartása is az marad.
Online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer működése
Egy online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer akkor jó, ha minél több ügyfél használja azt érdemben is. Az online hibabejelentő rendszer legfontosabb feladatai, hogy:
- Tehermentesítse a telefonos operátorokat és az ügyfél szolgálati kollégákat
- Automatizálja a hiba bejelentést
- Biztosítsa a szükséges ügyfél és hiba adatok rögzítését
- Azonnal átadja a hibát a vállalatirányítási ERP szoftvernek
Mindezt ráadásul úgy kell elvégezni, hogy a folyamat az ügyfél számára a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb legyen.
A teljes működés maximális GDPR megfelelőséggel készült, így az ügyfelek az adatbeküldéseiket online ellenőrizhetik bármikor.
Sokat dolgozunk, hogy a végeredmény az legyen ami most látható akár az éles oldalon, akár itt lejjebb, a weboldalunkon működő Online hibabejelentő, ügyfélszolgálati rendszer demóban is.
Az elkészült ügyfélszolgálati rendszer a felhasználók által adott információk és igények, az ügytípusok alapján folyamatosan változtatja a tartalmát azaz azt, hogy:
- milyen személyes adatokat kér el az ügyféltől
- milyen adatokat kér el a szervizelendő gépekről
- milyen súgó tartalmakat jelenít meg a gépek típusától és az ügytípustól függően
Az ügyfél nem egyszerűen megadja az adatokat! Az általunk készített online hibabejelentő és ügyfélszolgálati rendszer a bejelentő kezét fogva végigvezeti őt, a hibabejelentés folyamatán. Mindezt úgy, hogy mindig a megfelelő kérdést teszi fel és a kérdések megválaszolására mindig megfelelő segítséget és információt nyújt. A folyamat végén pedig minden adatot azonnal szinkronizál a vállalatirányítási ERP rendszerrel.
Online hibabejelentés demó
Ha szeretnéd megnézni és kipróbálni az online hiba bejelentést azt itt ebben a bemutatóban alább megteheted! Arra figyelmeztetünk csak, hogy biztos nem fog senki a segítségedre sietni ha itt ebben a demóban alább leadsz egy hiba bejelentést!
Frissítés! Ha bármilyen fejlett űrlapot vagy online rendszert szeretnél vedd fel velünk a kapcsolatot akár megbízásért akár bemutatóért. Az online hibabejelentés demó működés már nem érhető el rendszerünk és weboldalunk frissítése miatt.